מאמן כושר אישי בתל אביב

מאמן כושר אישי בתל אביב יקנה לכם את האפשרות להתחזק ולהיכנס לכושר באופן מהיר בטוח ומהנה. אין כמו להתאמן באוויר הפתוח בנוף הפסטורלי של פארק הירקון או אל מול חופי הים של תל אביב. אתם תיהנו מכל רגע וגם תתחזקו ותשרפו קלוריות רבות.

מאמן כושר אישי בתל אביב ידאג שגם אם אתם חסרי ניסיון בספורט ובפעילות גופנית תוכלו להגיע לרמה גבוהה של מתאמנים בזמן קצר ובכיף גדול. כמו תמיד ההתחלה תהייה  טיפה קשה אך מהר מאוד אתם תתרגלו לאימון ותיהנו מהתוצאות הן בהרגשה והן במראה, אך יותר מהכול תשמרו על בריאותכם.

לא מחכים למחר כושר מתחילים מהיום

איך מתחילים

אני בטוח ששמתם לב לכמות האימונים האישיים שמתבצעים בעיר תל אביב, לעיר הזאת יש קצב משלה ואופי מהיר במיוחד. היעילות של אימון אישי משלשלת את המהירות להשגת תוצאות איכותיות של המתאמן. אין ספק שמבחינת מדינת ישראל תל אביב היא המובילה בכל תחום הכושר והמודעות לנושא.

אם אתם גרים בתל אביב והחלטתם להיכנס לכושר, אני ממליץ לכם להתחיל עם מאמן כושר אישי לפחות למס' אימונים וזאת בעיקר כדי שיהיה איש מקצוע צמוד אליכם שישמור עליכם וימנע מכם להיפצע. לא מעט מתאמנים מחליטים להתאמן לבד ולא עובדים נכון, דבר שעלול לגרום לפציעות ולמנוע מכם בסופו של דבר להתאמן.

לא מחכים למחר כושר מתחילים מהיום

המקום הכי שווה לאימון כושר אישי בתל אביב

ספורטק תל אביב: הספורטק ממוקם על שדרות רוקח 42 בין רחוב אבן גבירול לדרך נמיר. בספורטק מתקני כושר מוצלים ונוחים לאימון, מגרשי כדורסל ומדשאות רחבות.

הספורטק הפך בשנים האחרונות לסוג של מרכז לאימונים אישיים וקבוצתיים שנפתח משעות הבוקר המוקדמות ונמשך אל שעות הערב המאוחרות. כמעט בכל שעה ביום תראו שם מתאמנים שעושים את כל סוגי האימונים.

  • אימוני TRX
  • אימונים פונקציונאליים קבוצתיים
  • אימוני כוח
  • אימונים אירוביים
  • ועוד…

והכי הכי חשוב זו האווירה שבה תתאמנו, הספורטק תקבלו אווירה של חדר כושר פתוח וכיפי לאימונים אישיים בתל אביב מבלי לשלם על מנוי חודשי!

לא מחכים למחר כושר מתחילים מהיום

איך נראה אימון אישי ראשון:

חשוב מאוד לבצע תנועות בצורה נכונה ולכן בדרך כלל באימון כושר אישי ראשון נתמקד בלימוד התנועות הבסיסיות של אימון הכושר. נתמקד בתרגילים של שרירים גדולים כמו:

שרירי הרגליים – נלמד כיצד לבצע את תרגיל ה סקוואט לחיזוק הרגליים, זה תרגיל מאוד חשוב שמחזק את היציבה.

שריר החזה – נעבוד על מס' ואריאציות לחיזוק שריר החזה למשל לחיצת חזה, שכיבות שמיכה וכדומה.

שרירי הגב – נעבוד על תנועת החתירה לחיזוק שרירי הגב באחיזה נכונה כדי לבודד את השריר כמה שיותר להשגת תוצאות טובות

לאחר מכן נלמד טכניקות לעבודה על שרירי הבטן וזוקפי הגב, זאת כדי לחזק את שרירי הליבה שהם מאוד חשובים להתקדמות המתאמן.

לסיכום:

אימון כושר אישי בתל אביב היא הדרך הטובה ביותר להיכנס לכושר ולהתמיד בו לפחות עד לשלב שבו תחליטו להמשיך ולהתאמן לבד או להמשיך עם מאמן הכושר האישי, מה שבטוח זה שזו הדרך הבטוחה ביותר.

צור קשר

אימוני סיבולת לב ריאה:

במהלך אימוני הכושר האישיים נדאג לשמור על דופק בינוני עד גבוה כדי לשפר את איכות האימון ואת שריפת הקלוריות לכן נשלב פעילות אירובית כמו:

  • הליכה – נבצע הליכה כחימום וכאימון למתאמנים מתחילים כהכנה לריצה
  • ריצה – הדרך האפקטיבית לחזק את האדם ואת סיבלות לב הריאה שלו
  • רכיבה על אופניים – פעילות אירובית ששומרת על המפרקים מחזקת את סיבולת לב הריאה ומהנה ביותר
  • קפיצה בדלגית – אימון מאתגר ומהנה, מחזק מאוד את סיבולת לב הריאה
  • תרגילי כוח רצופים – שילוב של מספר תרגילים בסגנון תחנות ברצף, לחיזוק מירבי
  • ועוד